lauantai 6. lokakuuta 2012

000 - nanana.

Mulla on jo jonkun aikaa ollut sellanen fiilis, että tahtoisin jatkaa bloggaamista. Tahtoisin jakaa ajatuksia ja kuulla mielipiteitä niistä, tahdon paikan jonne kirota kaikkea julkisesti. Ja mulla on ollut aivan hirrrveä ikävä mun omaa pientä lukijakuntaa, voi vaan toivoa että löydätte tienne tännekkin.

Olen siis blogannut ennenkin. Olen kamalan huono blogi-isäntä, saatan olla viikkojakin päivittelemättä vaikka pyrinkin olemaan mahdollisimman aktiivinen. Tekstejä kirjoitan lähinnä fiilispohjalta; joskus itketään ja joskus nauretaan.

Näin ensimmäisessä postauksessa voisin esitellä itseni, ja ajattelin tehdä sen 50 haasteen avulla.

1. Oikealta nimeltäni olen Minttu Monica, mutta lähes kaikki tuntevat minut Mintynä.
2. Suoritan oppivelvollisuuteni viimeistä vuotta.
3. Harrastan valokuvausta, kirjoittamista ja piirtämistä.
4. Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan; yleensä hieman raskaampaa, mutta nytkin soi Nicki Minaj.
5. Omistan kissan ja koiran.
6. Asun maalla, ja lähin kaupunki on Turku.
7. Rakastan pehmoleluja.
8. Olen bi.
9. Minulla on adhd.
10. Olen sairastanut masennusta, ahdistuneisuus- ja paniikkihäiriötä sekä sosiaalista fobiaa, ja elämä osaa olla edelleen lievä helvetti välillä. Nykyään pyrin kuitenkin ajattelemaan positiivisesti ja parempaan päin ollaan menossa.




11. Olen kasvissyöjä.
12. Puhun itsekseni.
13. Selkärankani on kasvanut kieroon, minulla on siis skolioosi.
14. ..Ja osittain sen takia olen 150 senttiä pitkä.
15. En pidä shoppailemisesta, mutta oikeanlaisen kaupan osuessa kohdalle kuluu aikaa ja rahaa.
16. Olen seurustellut neljästi.
17. ..Mutta nyt olen sinkku.
18. Harrastin ratsastusta lähes 8 vuotta mutta lopetin, ja nyt kadun sitä.
19. En luokittelisi itseäni mihinkään pukeutumistyyliin, sillä pukeudun joka päivä mielialan mukaan.
20. Olen ihastunut.




21. Tulen paremmin toimeen poikien kuin tyttöjen kanssa.
22. ..Ja siksi olen hieman poikamainen.
23. Minulla on 20-vuotias sisko, joka on kihloissa.
24. Puhun suomen lisäksi englantia, ruotsia ja japania.
25. Olen asunut Irlannissa ja Hollannissa.
26. En pidä loppusyksystä.
27. Olen tukioppilas.
28. Söin juuri lempiruokaani - turkkilaista jogurttia ja persikkaa.
29. Tulen helposti kipeäksi.
30. Unelmien seurustelukumppani olisi huumorintajuinen ja kärsivällinen.




31. En tiedä mihin ammattiin tahtoisin.
32. Pelkään verta.
33. Olen huono matemaattisissa aineissa.
34. Tykkään laittaa ruokaa.
35. ..Mutta en niinkään pidä syömisestä.
36. Isäni on insinööri.
37. Parhaan ystäväni nimi on Mikael.
38. Tykkään olla suihkussa.
39. Kirjoitan päiväkirjaa.
40. Olen harrastanut tanssia.




41. En keksi enää mitään itsestäni. :D:D :c
42. Kengänkokoni on 34-36, kengän mallista riippuen.
43. Vaatekokoni on xxs.
44. Minulla on luonnonkiharat, joita suoristan kärsivällisesti.
45. Tykkään käydä kuntosalilla.
46. Kutian helposti.
47. Tahtoisin ruskeat silmät.
48. Rakastan nukkumista.
49. En malta odottaa että saan mopon.
50. Sain tämän tehtyä. 




Huomenna ensimmäinen varsinainen postaus,
-Minty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti